ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش‌بینی تامین ۳۰۰۰ تن گوشت منجمد گوساله و گوسفندی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۲۹۳۳
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
پیش‌بینی تامین ۳۰۰۰ تن گوشت منجمد گوساله و گوسفندی در خراسان رضوی
مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در زمینه تامین کالا‌های اساسی برای استان برای گوشت منجمد گوساله و گوسفندی ۳۰۰۰ تن، گوشت منجمد مرغ ۵۰۰۰ تن، شکر خام برای صنعت و خانوار ۳۰۰۰ تن، انواع برنج هندی و پاکستانی ۶۰۰۰ تن و انواع میوه ۸۰۰ تن شامل سیب و پرتقال پیش‌بینی شده است

به گزارش شهرآرانیوز، ناصر شعربافیان امروز، یک اسفندماه، در نشست خبری طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ که در سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری از بیش از ۵۴ هزار واحد بازرسی و بیش از ۶۵۰۰ پرونده با ارزش ریالی بالغ بر ۶۴۰۰ میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی اعلام شده از سمت وزارت جهاد کشاورزی در تمامی استان‌ها از یک اسفند شروع شده است، عنوان کرد: نظارت و بازرسی در جهاد کشاورزی بیشتر در حوزه شبکه تامین کالا اعم از تولید، واردات، انبارها، سردخانه‌ها و بنکداران است که مایحتاح عمومی مردم از جمله گوشت، مرغ، تخم مرغ و نهاده‌های مرتبط با تولید این اقلام به خصوص آرد، نان و گندم و همچنین شکر، روغن خوراکی، انواع برنج، لبنیات، میوه و تره‌بار و خرما را شامل می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: نظارت‌های عمده و ویژه‌ای بر سامانه‌های نظارتی وجود دارد و کنترل از طریق سامانه‌های نظارتی به صورت هوشمند انجام می‌شود. در زمینه تامین کالا‌های اساسی برای استان پیش‌بینی‌هایی شده که‌ با محوریت ستاد تنظیم بازار کشور و کارگروه تنظیم بازار استان پیش می‌رود.

شعربافیان افزود: برای گوشت منجمد گوساله و گوسفندی ۳۰۰۰ تن، گوشت منجمد مرغ ۵۰۰۰ تن، شکر خام برای صنعت و خانوار ۳۰۰۰ تن، انواع برنج هندی و پاکستانی ۶۰۰۰ تن و انواع میوه ۸۰۰ تن شامل سیب و پرتقال به صورت فوق‌العاده پیش‌بینی شده که این به علاوه میزان میوه‌ای است که روزانه به فروش می‌رسد. خرما نیز در مقطع زمانی خودش قیمت‌گذاری و توزیع می‌شود.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر قیمت تمام شده مرغ با قیمت فروش برای تولیدکنندگان به نقطه سر به سر رسیده و در حال حاضر قیمت مرغ در پایین‌ترین سطح خود نگه داشته شده است.

وی ادامه داد: قیمت متوسط گوشت گوسفندی مخلوط برای بره نرینه درجه یک ۵۰۰ هزار تومان بوده که نسبت به ماه گذشته تغییری نداشته و برای گوسفند زنده درجه یک نیز با ۲۵۰ هزار تومان تقریبا بدون تغییر بوده است. همچنین گوشت مرغ ماه گذشته ۸۴ هزار تومان و این ماه ۷۸ هزار تومان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->